IDLFC BLOG

posted by IDLFC

TAINTED NEWS 28 april 2024

zondag 28 april 2024

Komende week is het DE week van TAINTED.

*Op 3 mei komt Ilse’s lang verwachte album uit. 12 Tracks, sommige al wel bekend, maar andere nog helemaal gloednieuw. Wat een prachtig begin van de lentemaand.

*Natuurlijk zal Ilse deze week te zien en te horen zijn op zowel RADIO als TV

Op 3 mei heeft ze een lunchdate met Daniel Decker op Radio5 en is ze op die dag vast ook nog wel te zien bij een van de talkshows op TV.

*Op zaterdag 4 mei, zijn er in diverse platenzaken signeersessies gepland.

Ilse start haar dag om 09:00 uur bij Velvet in Amersfoort, 10:45 bij Plato Utrecht. In de middag om 12:45 bij Sounds in Delft, 14:30 bij Velvet in Leiden en tenslotte om half 5 bij Concerto in Amsterdam.

Theatertour al in de verkoop

Afgelopen week is de najaars theatertour in de verkoop gegaan. Ilse maakt een rondje Nederland door bijna 30 theaters. Startend in Winterswijk met de 2 uitgestelde optredens en het laatste concert is op 2 november Den Helder. Tickets zijn te koop via www.ilsedelange.com.

Make up your Mind.

Zaterdag 4 mei is de finale van dit toffe RTL programma. Ilse zal zeker niet ontbreken bij deze uitzending!

Behind the Scene

Medio juni staat er weer een digitale BTS gepland.

Inzending van artikelen kan deze maand nog. Fijn als je artikel vóór 20 mei binnen is.

Voor degenen die gratis theatertickets wonnen, is er natuurlijk al plaats ingeruimd.

We zien jullie bijdrage graag komen. Uiteraard zijn foto’s van/met Ilse of zaalfoto’s ook altijd welkom!